Thursday, June 3, 2010

අයියයි මල්ලියි

අද මොකවත් පෝස්ට් කරනවද නැද්ද කියල උදේ ඉඳන් හිත හිතා හිටියෙ. ලියන්න ගත්තම මැල්ලුම් ලියනවා වගේ ලියන්නත් හොඳනෑ. ඕන එකක් කියල පරන පොඩි කථාවක් දාන්න යන්නෙ. මේක වෙලා දැන් අවුරුදු කීපයක් වෙනව. මේකයි කතාව.

මම ඒ දවස්වල වැඩ කල කොම්පැනි ඒකේ බොස් එක්ක පේමන්ට් එකේ ඇවිදගෙන යනවා. තනියම නෙවේ. බොසාගෙ අයියත් අපිත් එක්ක යනව. පොරවල් දෙන්නම ඒ වෙනකොටත් කොලේ අත්සන් කරල. ඒ කිවිවෙ බැඳලයි කියමුකො. ඒත් කථා කර කර ගියෙත් බිස්නස් වැඩක්. අයියයි මල්ලියි ටිකක් සීරියස් බිස්නස් කථාවක් ඒත් මට ඒක වැදගත් නෑ. ඉතිං මාත් ඔහේ පස්සෙන් ගියා.

ආයෙ වෙලාවත් අහනවා. ඒක ඕන නෑ. නෑ කමක් නෑ කියන්නන්කො. සවස 4.00 ය විකර ඇති. ඔය දවස් වල මට වයස 22ක් විතර ඇති.

ඔන්න එක පාරටම වගේ ඉදිරියේ ගෙදරක දොරක් ඇරගෙන කෙල්ලො දෙන්නෙක් පාරට ආවා. පේන විධියට නම් අක්කයි නංගියි වෙන්න ඕන. එක පාරක් බැලුවම තව පාරක් බලන්න තරම් ලස්සනයි. අක්කට වයස 25ක් විතර පේනවා. ඒත් නංගි නම් 21 ක් 22 ක් විතර ඇති. දැන් මේ දෙන්නා අපට ටික්ක ඉදිරියෙන් යනවා.

ඒ දවස් වල අපේ බොසාට වයස 40 ක් විතර, එයාගෙ අයියට 45ක් විතර. ඒවුනත් මට පේනවා අර අයියියි මල්ලියි දෙන්නත් බලන්නේ අර කෙල්ලො දෙන්නා දිහාම බව.

ටිකක් දුර එහෙම ගිය අර අයියා මල්ලිට කීවේ මොකක්ද කියලා හිතාගන්ට පුලුවන්ද?

මම නම් හිතුවෙ ලස්සනයි, එහෙම නැත්නම් මාරයි, එල වගේ එක්ක කියයි කියල. මොකද බැලුවෙ එහෙම හින්ද.

මේ පොර උගෙ මල්ලිට කීවෙ මල්ලි අපි බඳින්ට ඉක්මන් වුනා වැඩියි නේද කියලනේ.
එතකොට මල්ලි කියපු දේ හිතන්ට පුලුවන්නේ.

අයියා කියුවට වඩා ටිකක් ඉදිරියෙන් තමා මල්ලි හිටියේ.

No comments:

Post a Comment